SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG GPMS CAWANGAN SUNGAI PINANG

Tuesday, September 28, 2010

Namewee Melarikan Diri Pabila Menyedari Kehadiran Wira Perkasa untuk Bersemuka denganya...



TERKINI!!! "Laporan daripada Blog PAPA GOMO" www.papagomo.com"

Perhimpunan kami di hadapan dewan perniagaan Cina baru sahaja bersurai atas arahan pihak Polis!

Namwee telah melarikan diri mengikut pintu pagar belakang dengan menaiki kereta yang mana gagal kami kesan sama sekali!

Telah jelas sama sekali bahawa Namwee takut dan Bachol bila enggan berjumpa dengan kami Wira Perkasa dan NGO NGO lain serta pahlawan pahlawan Melayu yang hadir di situ.

Dalam dewan tadi juga terdapat bena yang tidak sepatutnya wujud dalam Pelancaran Album Namewee! Jelas disini Bahawa Namwee merupakan DAP babi dan layak di Bakar hidup hidup!

Ini lah sifat Racist Namewee yang bachol dan penakut yang tahu Menyalak di Video dan media sahaja!

Di Akhir tadi Gomo menerima Laporan 1 orang Cina penyokong Namewee telah di tangkap pihak Polis kerana Dalam keadaan Mabok cuba mencetuskan Pergaduhan dengan beberapa orang Melayu di sana!

Babi betul! Tadi masa kita semua ada taknak pula dia keluar ajak Bertumbuk! BACHOL!!!

Pokemon punya Namawee!!!

Gomo mengucapkan Tahniah dan Syabas kepada seluruh Anak anak melayu yang hadir tadi di Hadapan Dewan Perniagaan Cina! Sejarah buat kita semua!

Ingatan Keras kepada semua Petualang dan Bangsat Bangsat yang cuba menghina Islam, Melayu dan Negara ini kami akan terus mencari anda sehingga ke Lubang Cacing! Lawan tetap Lawan!!!

Petikan daripada Laman Blog PAPA GOMO...

GPMS Cawangan Sungai Pinang mengutuk dengan sekeras-keranya Album yg dilancarkan oleh Namewee dan kuncu2nye serta memohon Pihak Kementerian Dalam Negeri (KDN) mengambil tindakan yg agresif dalam membendung aktiviti Namewee dan mengheret beliau ke muka keadilan dalam Akta Hasutan kerana menimbulkan rasa kurang senang dan mempersendakan Islam dan bangsa Melayu di Malaysia... Manusia seperti harus diusir dari dulu lagi sedari isu NEGARAKUKU dan pihak KERAJAAN tidak sepatutnya menerima PEMOHONAN MAAF Namewee itu... sebaliknya melarang Namewee dari memijakkan kakinya di Bumi Malaysia ini...

1 comment:

  1. TAHNIAH WIRA PERKASA!!! GPMS sungai pinang tidak mendapat sebarang berita tentang perhimpunan tersebut, akan tetapi sahabat GPMS di Kuala Lumpur bersama anda semua... Teruskan perjuangan!!! Takbir!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

yasmin lawsuit